Тема
Даване и получаване на обратна връзка
ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ
1 ДЕН
СЕРТИФИКАТ
СЕРТИФИКАТ ЗА УЧАСТИЕ
ЦЕНА
ПО ЗАПИТВАНЕ
ДАТА НА ПРОВЕЖДАНЕ
ПО ЗАПИТВАНЕ
След завършване на курса
Ще разбирате ползите и важността от обратната връзка;
Ще може да давате ефективна конструктивна обратна връзка;
Ще създавате безопасна среда за даване и получаване на обратна връзка;
Ще ползвате обратната връзка като инструмент за постоянно подобрение.
За курса
Курсът за даване и получаване на обратна връзка е предназначен да помогне на хората да подобрят способността си да общуват ефективно и да изграждат по-силни взаимоотношения чрез обратна връзка. Този курс обхваща теми като ползите и значението на обратната връзка, ефективни стратегии за предоставяне и получаване на обратна връзка, управление на емоциите по време на разговори за обратна връзка, създаване на благоприятна среда за обратна връзка и използване на обратна връзка като инструмент за личен и професионален растеж.
Участниците ще се научат как да предоставят градивна критика и похвала, активно да слушат и да отговарят на обратна връзка и да прилагат обратна връзка, за да постигнат целите си. До края на курса участниците ще са по-добре подготвени да общуват ефективно, да изграждат по-здрави взаимоотношения и да постигат личен и професионален растеж чрез използването на обратна връзка.
Какво е обратна връзка
Обратната връзка е процес, при който хората получават информация за своето поведение, представяне или резултати и използват тази информация, за да коригират или подобрят своите бъдещи действия. Обратната връзка може да бъде както положителна, подчертаваща силните страни и постиженията, така и отрицателна, идентифицираща области за подобрение. Ефективната обратна връзка е ясна, конкретна, навременна и приложима и се предоставя по начин, който е уважителен и конструктивен. Обратната връзка може да дойде от различни източници, включително мениджъри, връстници, клиенти или саморефлексия, и може да се използва за подпомагане на личен и професионален растеж, подобряване на представянето и изграждане на по-силни взаимоотношения..
Начин на провеждане
Еднодневен курс на живо или виртуално;
Курсът е интерактивен и практичен.
Лектор
Анелия Манчева
Инструктор и консултант в Лийн Институт България.
Още курсове
КОРПОРАТИВНИ ОБУЧЕНИЯ
Справяне с конфликти
По запитване
КОРПОРАТИВНИ ОБУЧЕНИЯ
Умения за ръководене на екипи
По запитване
За кого е подходящ курса
Мениджъри и ръководители на екипи, които искат да подобрят способността си да предоставят конструктивна обратна връзка на членовете на екипа си и да създадат благоприятна за обратна връзка среда на работното място;
Служители, които искат да се научат как да получават обратна връзка ефективно и да я използват за постигане на своите лични и професионални цели;
Служители, които искат да се научат как да получават обратна връзка ефективно и да я използват за постигане на своите лични и професионални цели;
Предприемачи и собственици на бизнес, които искат да създадат благоприятна за обратна връзка среда в компанията си и да използват обратната връзка, за да стимулират растежа и иновациите.
Защо да се запишете за курса
За да подобрите комуникационните си умения;
За да повишите осъзнатостта си и тази на хората около вас;
За да подобрите лидерските си умения;
За да изградите по-силни работни и лични взаимоотношения.
Заявете участие
Изпратете заявка и ние ще се свържем с Вас