Lean в сферата на услугите – онлайн
290 лв.

About this course
Научете как изглеждат lean принципите и практики там, където продуктът е невидим
Дати на провеждане: 9-ти Юни
Лектори:
Описание:
По време на криза и икономическа нестабилност е по-важно от всякога компаниите да намерят начин да започнат да подобряват продуктите и услугите, които предлагат. Само така ще се отличат от конкуренцията и ще могат да увеличат оборотите и пазарното си присъствие. В такава ситуация служителите се превръщат в най-важния и основен фактор за успех – най-вече тези, които знаят как да премахват загубите от процесите, да съкращават разходите и времето за доставка на продуктите, без да правят компромис с качеството.
Lean е най-успешната методология в света за компании от всички индустрии. SAP, Toyota, Amazon, BNP Pariba, Vodafone, Starbucks и много други малки и големи организации се отличават по едно – прилагат lean и дължат голяма част на успехите си именно на това.
С този курс ще покажем, че lean може да се прилага в сферата на услугите точно толкова добре, колкото и в производството. В рамките на 8-те сесии ще запознаем участниците с lean методологията, давайки примери, свързани с употребата на най-приложимите lean инструменти. Ще обясним кои са най-често срещаните грешки при прилагането на lean и ще споделим най-добрите практики за успех.
Няма да пропуснем да споделим и кои са най-основните принципи и методи, заложени в lean мисленето, като ще дадем възможност на курсистите да се упражняват и да задават въпроси. Lean дължи отличната си репутацията на работата с хора, процеси и оперативна среда – след курса всеки от участниците ще разбира какво се крие зад това и ще може да отговори на въпроси защо lean може да решава проблеми и там, където първоначално те не са видими.
Какво е Lean:
Lean e философия и методология, която се фокусира върху доставянето на максимална стойност за клиента чрез намаляване на ресурси, време, енергия и усилия. В основната на lean са хората и уменията за създаване на култура на постоянно усъвършенстване. След успехите на Тойота, започнали в средата на миналия век, lean се превръща в най-търсения и доказано най-добър начин за подобряване на организации от всички индустрии, включително софтуерното разработване и услугите.
Начин на провеждане:
- виртуална форма, с продължителност 1 ден;
- курсът е интерактивен – участниците могат да задават въпроси по всяко време и да дискутират материала;
- курсистите имат възможност да работят върху задачи след всяка сесия и да получават обратна връзка от обучителя;
След обучението:
- ще знаете откъде идва lean и кои фактори са допринесли за големия успех на методологията;
- ще разберете в какво се крие основната разлика между физически продукти и услуги при въвеждането на lean във Вашата организация;
- ще научите как изглеждат видовете процесни загуби в lean, адаптирани в непроизводствени компании и ще можете структурирано да ги елиминирате;
- ще се запознаете с трансформационния модел на Джон Шуук;
- ще разпознавате и решавате проблемите с подбрани инструменти като А3, PDCA, KAIZEN и други;
За кого е подходящ курсът:
- За всички, които искат да научат какво е lean и как lean се прилага в сферата на услугите;
- За мениджъри в услугите, които искат да разберат как се адаптират lean инструменти в тяхната работа;
- За собственици на бизнеси в услугите, които са готови да преосмислят традиционното мислене и да се доверят на доказаните lean практики;
- За служители, които искат да развият способностите си и да се подготвят за крачка в кариерното си развитие;
Защо да се запишете:
- чрез нас, ще се докоснете до знанията на Lean Global Network,
- включваща повече от 30 държави и над 500 lean имплементации на година;
- ще имате възможност да учите от доказани специалисти с дългогодишен опит;
- ще работите интерактивно и ще имате възможност практически да упражните някои от инструментите в рамките на курса;
- ще получите световно разпознаваем сертификат от Lean Global Network;
Цена:
290.00 лв. без ДДС
Заявете участие:
(изпратете заявка и ние ще се свържем с Вас за потвърждение)