
Лийн консултиране
Лийн Институт България ще ви съдейства в пътуването към отличното представяне чрез внедряването на лийн мислене и практики към вашия бизнес модел и производствен процес.Щастливи сме от възможността да ви помогнем. Благодарение на нашата широка експертиза, в различен тип индустрии, натрупана от почти 30 института в света, нашите консултанти ще ви помогнат да оцените настоящото ниво на услугите, които предоставяте.
Лийн Институт България
предлага консултантски услуги в следните индустрии
Автомобилната индустрия
През 2019 автомобилният пазар наброява 100 млн. превозни средства. Доставчици и производители се сблъскват с предизвикателството на нашумялото производство на електрически коли. В същото време изискванията на клиента по отношение на по-високо качеството се повишават.
Авиационната индустрия
Индустрия 4.0 преобразува бъдещето на всички индустрии и влиянието върху авиационния бизнес също е значителен. Трансформирането на услугите базирано на бази данни и умни системи е неоспоримо.
Индустриалните стоки
Сложността на материалните и информационните потоци в тази индустрия изисква дълбок анализ на стойностните потоци към клиента. Лийн процесния дизайн води до ниски разходи и висока ефективност.
Строителната индустрия
Високите изисквания и амбициозните крайни срокове са определящи за строителната индустрия. Стабилни процеси и ниска вариация в управлението на проекти са фактори, които различават най-добрите от средното ниво.
Потребителски стоки / Търговия
Развитието на умните системи и изкуствения интелект създават много по-гладки и клиентски ориентирани процеси. Балансирането между това, което технологията предлага и персоналния усет при интеракцията с клиенти изисква дълбочинно познаване на процесите.
Информационни технологии
ИТ индустрията се сблъсква с различни предизвикателства свързани с качеството и скоростта на доставяне на продукта. Концептуално разбиране от страна на разработчиците и разбирането за непрестанното развитие са критични теми за успеха.
В сферата на услугите
Пазарният дял на сферата на услугите расте експоненциално през последните десетилетия. По-щастливи клиенти означава разрастване на бизнеса. Умението да разбереш гласа на тези клиенти е изключително важно.
